پی آهنگ | دانلود بروزتزین موزیک هااا

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام دل کش

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دل کش

  • دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دل کش

    دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دل کش
    دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دل کش با دو کیفیت
    Download New Music Hossein TavakoliDel Kosh
    دانلود آهنگ + متن آهنگ در ادامه مطلب …

    موزیک جدید و زیبای دلکش از حسین توکلی

    متن آهنگ حسین توکلی به نام دل کش :

    نده آزار دلم را دلم میگیره
    میسوزنه دلو عشقی که عالم گیره
    شده بیمار تو قلب و چشِ دیوونه‌ی من
    نکن آزارش ، نکن آزارش …
    حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه
    مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
    از عشق نگم برات که شدم گیر چشات
    این جور نگام نکن که دلم میره برات
    دل ای دل … بساز هی دل ، دل ای دل ..
    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید حسین توکلی دل کش

    ♫♫♫♫♫♫
    بخاطرت مردم و تنهام کجایی ؟ …
    بیا که سو نداره چشمام خدایی …
    بی تو که من عاشق و رسوام کجایی
    بجز تو نیس توی سرم حال و هوایی
    حالم با تو خوشه دوریت دل میکشه
    مجنون با عشق تو بی تاب و دلخوشه
    از عشق نگم برات که شدم گیر چشات
    اینجور نگام نکن که دلم میره برات
    دل ای دل … بساز هی دل ، دل ای دل ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی