پی آهنگ | دانلود بروزتزین موزیک هااا

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۹ ب.ظ

دانلود آهنگ سیامک عباسی بنام من راهیم

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام من راهیم

  • دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام من راهیم

    دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام من راهیم

    Download New Music By Siamak Abbasi Called Man Rahiam

    ترانه  : سیامک عباسی | موزیک و تنظیم کننده : امیر عظیمی | میکس و مستر : آرش پاکزاد

    دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام من راهیم

    متن آهنگ من راهیم سیامک عباسی

    من راهی ام به شرطی
    همراه من تو باشی
    استعاره ایی از دنیا و خوبی هاشی
    من راهی ام به شرطی
    تا آخرش بمونی
    هر چند میشه فهمید پابن عشقمونی
    با تو مسیر بازه
    با تو هوا لطیفه
    من دل به جاده میدم کی با دلم حریفه

    دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی بنام من راهیم

    با تو به جای پاییز حس میکنم بهاره
    این عشق بی نظیره
    این عشق موندگاره
    با سختی های این راه
    همواره هم مسیریم
    باید برای رفتن دست همو بگیریم
    با تو مسیر بازه
    با تو هوا لطیفه
    من دل به جاده میدم کی با دلم حریفه
    با تو مسیر بازه
    با تو هوا لطیفه
    من دل به جاده میدم کی با دلم حریفه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی